יום שישי, 30 באפריל 2010

כל אחד והפרקט המתאים לו

החלטתם שגם לכם מגיע חיפוי יוקרתי של פרקטים לחדר הילדים או למשרד שלכם, ואתם מתלבטים מהו הפרקט המתאים לכם, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור מהו הפרקט המתאים לכם.

  • התקציב –בעת החלטה על התקנת פרקטים מחירים הם גורם מכריע, ענף הפרקטים מהווה היום ענף מגוון שכולל בתוכו סוגים שונים של פרקטים מחירים שונים לכל פרקט. מתקין פרקטים מקצועי ומנוסה ידרוש עבור התקנת פרקטים מחירים שיהיו שונים מהמחירים שיוצגו בהצעת המחיר של מתקין פרקטים חאפר שידרוש עבור התקנת פרקטים מחירים זולים ביותר.
  • איכות הפרקט ורמת העמידות שלו – אחד הפרמטרים החשובים ביותר על בחירת פרקטים בעת פרויקט של התקנת פרקטים הוא הפרמטר של רמת העמידות והשחיקה של הפרקטים, מי שמעוניין בפרקטים לאורך זמן רצוי שיבחר בפרקטים בעלי רמת עמידות גבוהה, ומי שמעוניין בפרויקט התקנה בדירה שכורה, יכול להסתפק בפרקטים בעלי רמת עמידות נמוכה יותר שלא אמורים להחזיק מעמד לאורך שנים רבות.

בעת התקנת פרקטים רצוי לבחור פרקטים שיש להם סגנון דומה לסגנון העיצובי הקיים בחלל החדר.

  • לשם מה אני צריך פרקט- יש מי שיחליט על התקנה לשם הוספת דקורציה לבית ויש מי שיחליט על התקנת פרקטים במטרה לאפשר שימוש רב ברצפת הפרקט . מי שמעוניין בפרויקט התקנה לשם דקורציה של חדר שינה אינטימי ושקט יכול לבחור פרקט עץ גושני ודקורטיבי ומי שמעוניין לשמור על חדר הילדים מפני שריטות וחבלות רצוי שיבחר פרקט בעל רמת עמידות גבוהה שאינו נועד לייפות את החדר אלא לשמור עליו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה